czwartek, 20 sierpnia 2015

Cześć!


Może na początek taki wpis typowo organizacyjny na dzień dobry :) 
Mam na imię Natalia i mieszkam na Śląsku.Uczęszczam do technikum hotelarskiego.Interesuje się wieloma rzeczami,miedzy innymi czytaniem książek czy oglądaniem filmów i seriali.Właśnie to będzie tematem bloga.Będę zamieszcza tu recenzje tego co przeczytałam bądź zobaczyłam.Prowadziłam już kilka blogów jednak chyba nie dotyczyły tego co mnie naprawdę interesuje.Z tym będzie inaczej!Czy nie mieliście czasem tak że po przeczytaniu danej książki lub obejrzeniu naprawdę dobrego filmu emocje,czy to negatywne czy pozytywne targały wami i mieliście ochotę o tym porozmawiać,jednak nie było z kim?Tak własnie było ze mną.Dlatego postanowiłam znaleźć miejsce,które pozwoli mi dzieli się opinią z ludźmi których to interesuje.Tak właśnie wpadłam na pomysł założenia bloga,ponieważ wiem że jest wiele osób takich jak ja w sferze blogowej,z którymi znajdę wspólny język.Chce żeby blog był miejscem dyskusyjnym i kontaktowym ,dlatego zamierzam odpowiadać na komentarze,wdawać się w dłuższe wymiany zdań z czytelnikami,czy organizować ciekawe akcje zarówno czytelnicze jak i filmowe.Jestem także otwarta na współprace z innymi blogerami i "łączenie sił" w wypadku ciekawej inicjatywy.Mam nadzieje że mój blog przypadnie wam do gustu i będziecie tu często zaglądać :)

10 komentarzy:

  1. Hej :)
    Mam nadzieję, że ten blog Ci się uda i zostaniesz z nami na zawsze :D
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Czekam na pierwsze posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :) Życzę powodzenia, weny i wytrwałości. Tylko na Twoim miejscu zrezygnowałabym ze swojego zdjęcia po prawej. Nie wzbudza pozytywnych emocji, jakos mnie odstrasza tą dziwną miną ;)

    Insane z http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuje :) Przyjmuję twoją uwagę do serca,jeszcze się zastanowię co z tym zdjęciem.

      Usuń
  4. Witamy w blogosferze! Mnie już twój blog się spodobał :D I tak, miałam tak z emocjami i brakiem osoby na którą mogłabym przelać ich choć troszkę. Mam nadzieję, że nasze gusta czytelnicze będą do siebie, choć troszkę podobne, a może właśnie zorganizujemy kiedyś jakąś wspólną akcję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeglądałam twój blog i wydaje mi się że się dogadamy :) Dziękuje za miłe słowa i pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  5. No to powodzenia w książkowej blogosferze!
    www.oczytane,blog.pl

    OdpowiedzUsuń